Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 PLN, zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie następującej usługi: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawiera

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 122
Podmiot udostępniający: BIP - URZĄD GMINY W OSIĘCINACH
Nazwa: ZAPYTANIE OFERTOWE dot. zamówienia o wartości poniżej 130 000 PLN
Osoba, która wytworzyła informację: Paweł Koziński
Osoba, która udostępnia informację: Paweł Koziński
Data wytworzenia informacji: 02.05.2022 09:26:46
Data udostępnienia informacji: 02.05.2022 09:42:27
Data ostatniej aktualizacji: 02.05.2022 09:44:19
Rejestr zmian