Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 PLN, zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie następującej usługi: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawiera
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 112 |
Podmiot udostępniający: | BIP - URZĄD GMINY W OSIĘCINACH |
Nazwa: | ZAPYTANIE OFERTOWE dot. zamówienia o wartości poniżej 130 000 PLN |
Osoba, która wytworzyła informację: | Paweł Koziński |
Osoba, która udostępnia informację: | Paweł Koziński |
Data wytworzenia informacji: | 26.02.2024 07:36:35 |
Data udostępnienia informacji: | 26.02.2024 07:40:42 |
Data ostatniej aktualizacji: | 18.03.2024 14:32:47 |
Rejestr zmian |