Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 150
Podmiot udostępniający: BIP - URZĄD GMINY W OSIĘCINACH
Nazwa: w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Numer: 375
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: Magdalena Malec
Osoba, która udostępnia informację: Magdalena Malec
Data wytworzenia informacji: 23.12.2021 12:50:14
Data udostępnienia informacji: 04.01.2022 09:06:09
Data ostatniej aktualizacji: 04.01.2022 09:05:49
Rejestr zmian